ОҚУ МАТЕРИАЛЫН ОНЛАЙН ЖӘНЕ ОФЛАЙН РЕЖИМІНДЕ ИГЕРУДЕГІ АЙЫРМАСЫ

Авторлар

  • Акбота Кульжанова Алматы Менеджмент Университет

Кілт сөздер:

Оқыту энтропиясы, өнімділік, гипотезаны тексеру, тест, критерий

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Аңдатпа

COVID-19 пандемиясының нәтижесінде онлайн режимге көшумен оқу процесі өзгерді. Қиындықтар техникалық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және психологиялық сипаттағы бірнеше мәселелер түрінде пайда болды. Мақалада тиімді оқытудың оқу үрдісінің режимдеріне тәуелділігі туралы гипотезаны тексеру үшін бақылау нәтижелеріне талдау берілген. Әртүрлі режимдерде ұсынылған оқу материалының энтропиясын өлшеуге негізделген идеяның статистикалық талдауы берілген. Педагогикалық өлшемдер саласында жасалған басқа зерттеулермен зерттеу нәтижелерін жалпылау да берілген. (қолданбалы статистика). Зерттеу нәтижесінде офлайн режимде оқытудың энтропиясы мен оқу үлгерімі онлайн режимімен салыстырғанда ең үлкен болатыны туралы статистикалық негіздемелер алынды. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар беріледі. COVID-19 пандемиясы кезінде онлайн оқытуға көшудің сапалы білім мен оқу нәтижелеріне қолжетімділікті саралауды күшейтуге ықпалының алдын ала бағалауы келтірілген.