МОДЕЛИРОВАНИЕ РАБОТОСПОСОБНОСТИ ШАРНИРНОГО УЗЛА МЕХАНИЗМА ПОВОРОТА ПОГРУЗОЧНО-ДОСТАВОЧНОЙ МАШИНЫ МЕТОДОМ КОНЕЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ

Мақалада біріктірілген рамасы бар тиеу-жеткізу машинасының бұрылу механизмінің топсалы түйінінің "саусақ-төлке" үйкеліс жұбы қарастырылады. Саусақ пен төлке материалдарының түржиынын аспаптық сәйкестендіру жүргізілді. Саусақ пен төлкенің жұмыс жағдайлары қарастырылды, олардың жұмыс беттеріндегі жүктемелердің мәні анықталды. SolidWorks бағдарламалық ортасында шекті элементтер әдісімен саусақ пен төлкенің жұмысы модельденген. Модельдеу нәтижелері бойынша жүктеме режимдерінің саусақ пен төлкенің жұмыс беттеріне әсері талданды. Бөлшектердің жұмыс қабатының бетіндегі кернеулер есептеді. Бөлшектердің түйісу аймағындағы жұмыс бетінің деформациясының шамасы бағаланды. SolidWorks ортасында модельдеу кезінде алынған зерттеу нәтижелері негізінде бөлшектердің пайдалану ресурстарын бағалау жүргізілді. Топсалы түйіннің жұмысқа қабілеттілігі мен сенімділігі туралы қорытынды жасалды.

Авторы

  • Динара Мырзабекова ВКТУ им.Д.Серикбаева

Ключевые слова:

Погрузочно-доставочные машины; механизм поворота; шарнирный узел; работоспособность; моделирование; метод конечных элементов

Аннотация

В статье рассмотрена фрикционная пара «палец-втулка» шарнирного узла механизма поворота погрузочно-доставочной машины с сочлененной рамой. Произведена приборная идентификация сортамента материалов пальца и втулки. Рассмотрены условия работы пальца и втулки, определены значения нагрузок на их рабочие поверхности. Смоделирована работа пальца и втулки методом конечных элементов в программной среде SolidWorks.  По результатам моделирования выполнен анализ влияния нагрузочных режимов на рабочие поверхности пальца и втулки. Произведен расчет напряжений на поверхности рабочего слоя деталей. Выполнена оценка величины деформации рабочей поверхности деталей в зоне их контакта. На основе результатов исследований, полученных при моделировании в среде SolidWorks, произведена оценка эксплуатационных ресурсов деталей. Сделан вывод о работоспособности и надежности шарнирного узла.

Опубликован

30-09-2023

Как цитировать

Мырзабекова, Д. (2023). МОДЕЛИРОВАНИЕ РАБОТОСПОСОБНОСТИ ШАРНИРНОГО УЗЛА МЕХАНИЗМА ПОВОРОТА ПОГРУЗОЧНО-ДОСТАВОЧНОЙ МАШИНЫ МЕТОДОМ КОНЕЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ: Мақалада біріктірілген рамасы бар тиеу-жеткізу машинасының бұрылу механизмінің топсалы түйінінің "саусақ-төлке" үйкеліс жұбы қарастырылады. Саусақ пен төлке материалдарының түржиынын аспаптық сәйкестендіру жүргізілді. Саусақ пен төлкенің жұмыс жағдайлары қарастырылды, олардың жұмыс беттеріндегі жүктемелердің мәні анықталды. SolidWorks бағдарламалық ортасында шекті элементтер әдісімен саусақ пен төлкенің жұмысы модельденген. Модельдеу нәтижелері бойынша жүктеме режимдерінің саусақ пен төлкенің жұмыс беттеріне әсері талданды. Бөлшектердің жұмыс қабатының бетіндегі кернеулер есептеді. Бөлшектердің түйісу аймағындағы жұмыс бетінің деформациясының шамасы бағаланды. SolidWorks ортасында модельдеу кезінде алынған зерттеу нәтижелері негізінде бөлшектердің пайдалану ресурстарын бағалау жүргізілді. Топсалы түйіннің жұмысқа қабілеттілігі мен сенімділігі туралы қорытынды жасалды. Вестник ВКТУ, (3). извлечено от https://vestnik.ektu.kz/index.php/vestnik/article/view/620