ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІ МЕН ІСКЕРЛІГІН АУЫРЛЫҚ ОРТАСЫ ӘДІСІ НЕГІЗІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ НАҚТЫ ЕМЕС МОДЕЛІ

Авторлар

  • Асель Бектенова ВКТУ им.Д.Серикбаева

Кілт сөздер:

Түйін сөздер: Дарындылық, дарындылықты анықтау, дарындылықты анықтау әдістері, профиль, нақты емес модель, ауырлық ортасы әдісі.

Аңдатпа

Аңдатпа.  Нақты емес жиынтықтар теориясына негізделген нақты емес логика стандартты логикаға маңызды қосымшалар үстеп қамтамасыз етеді. Бұл мақалада біз оқушылардың білімі мен іскерліктерін бағалаудың нақты емес моделін әзірледік. Бұл модельде оқушылардың бағаланатын сипаттамалары (пәндердегі үлгерімі, сыни жағдайларда мәселелерді шешу қабілеті) олардың үлгерімдерін сипаттайтын нақты емес ішкі жиындар, тілдік белгілер жиынтығы, сондай-ақ оқушылардың барлық профильдерін есептеу мүмкіндігі ретінде ұсынылады. Осылайша оқушылар тобын зерттеу өнімділігінің сандық және сапалық нәтижесі нақты алынады. Біздің нақты емес деректерімізді нақты санға түрлендіруде дефаззификация әдісі ретінде центроид (ауырлық ортасы) әдісі қолданылады. Центроид әдісіне сәйкес графикте функция белсендендірілген ауырлық ортасының координаттары пайдаланылады, бұл оқушы жетістіктерінің шкаласын береді. Сондай-ақ біз оқушылардың жеке қабілеттерін бағалаудың әдістерін зерттейміз және нәтижелерді тәжірибеде пайдалануды көрсететін мысалдар ұсынамыз.