THE INTELLIGENT SYSTEM FOR SELF-STUDY OF MATHEMATICS

Авторлар

  • Zhanar Akhmetova ЕНУ им Л.Н.Гумилева

Кілт сөздер:

mental approach, transformer textbook, inverted textbook, computational primitive, mental schemes, gamification

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Аңдатпа

Аннотация: Жаппай қашықтықтан оқытуға мәжбүрлі көшу сандық білім беру ресурстарының (СБР) авторларын оқыту құралдарын құру тәсілдерін қайта қарауға мәжбүр етеді. Бұл ретте әзірлеушілердің негізгі міндеттерінің бірі әзірленген цифрлық ресурстардың сапасы және олардың оқыту процесі үшін тиімділігі болып табылады. СБР құру кезінде сандық буындағы білім алушылардың ерекшеліктерін ескеру қажет. Мақалада математиканы өз бетінше оқытудың тиімділігін арттыру үшін СБР-ға дидактикалық талаптарды өзгерту тәсілдері негізделген.

СБР енді көмекші емес, негізгі Оқу құралдары болып табылады. Оларды құрудың негізгі идеясы білім алушылардың дербестендірілген сұраныстарын қанағаттандыру мүмкіндігіне мүмкіндік беретін оқу ақпараты мазмұнының сызықтық емес, көп вариантты форматында жатыр. ЦОР трансформациясын: ақыл-ой көзқарасы; көпөлшемді конструкциялық тәсіл; Оқу ақпаратының «төңкерілген» форматы; геймификация тұрғысынан жүзеге асыруға болады.

Жұмыстың мақсаты-жасанды интеллект негізінде оқыту жүйесін құру тәсілдерін оңтайлы жүзеге асыру үшін машиналық оқыту модельдерін зерттеу. Әзірленген жүйе оқытудың offline, сондай-ақ online нысандары кезінде білім беру сапасын қамтамасыз ете отырып, математиканы оқытудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін болады. Математикалық есептерді шешуге үйрету және оқушылардың қалдық білімдерін бақылау үшін зияткерлік өзін-өзі оқыту жүйесін дамытудың негізгі принциптері қарастырылған.

Психикалық тәсіл; көп өлшемді құрылымдық тәсіл; оқу ақпаратының «төңкерілген» форматын пайдалану; гамификация жаңа архитектураның оқыту құралдарын құруға және олардың құрылымын біріздендіруге ықпал етеді. СБР құру кезінде мақалада қарастырылған тәсілдерді қолдану қашықтықтан оқыту кезінде маңызды болып табылатын оқытуды даралау принципін ескеруге және сақтауға мүмкіндік береді.

Ұсынылған тәсілдер Z буынының сипаттамаларын барынша ескере отырып, интеллектуалды жүйелерді дамытуға мүмкіндік береді, үйде дербес оқытуды мақсат етеді. Жұмыста қарастырылған тәсілдер бойынша электрондық оқыту құралдарын құрудың эскиздік мысалдары келтірілген.

Түйін сөздер: психикалық тәсіл, трансформаторлық оқулық, инверттелген оқулық, есептеу примитиві, психикалық схемалар, геймификация.